مریم دوستی: به سینمای حاتمی کیا علاقمندم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395
بازدید : 128
نویسنده : سامان



مریم دوستی کارگردان فیلم گفت: با گروهی بسیار حرفه ای این کار را پیش بردیم و خوشحالم که در بین شما فیلم را دیدم و با شما نقد می کنیم.

وی ادامه داد: من در فیلمسازی عجله نکردم و سعی کردم محترمانه تر و بادقت بیشتری قدم اولم را بردارم و از ابتدا تا پایان ساخت سه سال طول کشید. 

دوستی در خصوص حضور نداشتن فیلم در بخش مسابقه تصریح کرد: این که فیلم در بخش مسابقه نیست را باید از هیات انتخاب پرسید. خیلی فروتنی میکنم چراکه فیلم های بدتری در این سه روز دیدم.

وی با اشاره به موضوع فیلم اظهار داشت: قرار نبود اتفاق خاصی در فیلم بیفتد و سعی کردم که سبک فیلمسازی ام را به ثبت برسانم. من بهسینمای حاتمی کیا علاقه مندم و این بسیار طبیعی است. امیدوارم قدم های بعدی را محکمتر در این راه بردارم.

رستگاری نویسنده فیلم نیز عنوان کرد:سعی کردم با نگاهی متفاوت و گذشت سه دهه به این فیلم نگاه کنم و امیدوارم موفق بوده باشد.

وی ادامه داد: در فیلمنامه از کسی تاثیر نگرفتم و شاید از ابتدا تا اجرا تغییر جزیی کرده باشد اما واقعا به بیان واقعیت نگاه بیشتری داشتیم و فکر می کنم این اتفاق افتاده باشد.

سعید سعدی تهیه کننده فیلم نیز اظهار داشت :وقتی فرم جشنواره را پر می کنید همه چیز طبق آن پیش می رود. ما هم طبق قوانین آن پیش رفتیم، هر چند می توانست در آن بخش باشد.

وی در پایان گفت: شاید برخی از دوستان نپسندند اما سبک من این است و باید قضاوت را به دست مخاطبان سپرد.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/472230/%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%82%D9%85%D9%86%D8%AF%D9%85

*

*

**

**

*

*

*

*

کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین




:: برچسب‌ها: کارگردان , فیلم , ستاره اسکندری , تدوینگر , بازیگر , مریم دوستی , حاتمی کیا , فیلمسازی , فیلمنامه , سعید سعدی , فیلمنامه نویس , آرش معیریان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com